Yoeboseyo



I'm Huda {13} Being a hardcore kpop fans since 2009. Beauty , Aces , Love and Angel forever .

entries profile fanfic follow

credz:
hnie | miracle



Hi ?
Sunday 14 April 2013 | 02:16 | 0 letters


Jung Ilhoon aku comel ;u; .

Hari ahad yang membosankan . yeah . esok sekolah omg omg omg . satu homework pun aku tak buat //palm my face\\ malas k malas . banyak lagi kerja yang aku boleh buat dekat rumah ni . aku boleh fangirling sorang sorang tanpa ada orang yang mengacau keteteraman hidup aku ;n;

Aku nak cerita sikit ni . Aku rasa macam nak buat post pasal masa silam aku . lol . Ianya lebih kepada flashback . hmmm ... okay tak ? ye lah hidup sebagai pelajar sekolah menengah amat membosankan dan tak ada cerita yang menarik nak dikongsikan ._.


//sigh\\ ni cerita sedih campur sakit hati . sekarang aku dah tukar tempat duduk dan duduk di bawah kipas . Kononnya sejuklah -_- Dayang yang paksa aku so ikut je lah . first duduk situ dah sakit hati okay . aku tak ingatlah pula apa yang terjadi ;-; tak apa lah aku cerita pasal hari lain . Haritu cikgu math bagi homework , then pada haritu aku terlampau rajin nak siapkan . Aku pun buat dengan penuh dedikasi dan iltizam . lol . Aku buatlah masa cikgu sejarah tak ada lepas tu budak depan aku ni yang bajet terel kpop ni minta buku math aku sebab dia tak faham . Aku dengan rasa bangga diri cakap " aku tak siap lagi " hahahahaha . Lepas tu aku ingat dia dah putus asa , rupanya dia minta pula yang esok dia nak tiru . hek kau lah .

Esoknya kebetulan ada math . urgh . Aku pun bawalah buku math tu . Pagi pagi dia dah minta dekat aku . tak malu punya perempuan -_- aku cakap dekat dia , kalau dia nak aku tolong boleh tapi tak payah lah tiru aku sebab tak pasti jawapan aku tu betul pun . hahahaha k . Dia dengan kecewanya minta dekat orang lain . Tengok perempuan jenis apalah ni -_- . Dia tirulah . ish ish ish . Aku pun pernah juga tiru tapi aku tiru sebab aku tak tahu kena buat ke tak . hahahaha yeah ada kadang kadang aku tiru tapi tak adalah macam dia minta esok nak tiru . 

Ada lagi sorang yang duduk sebelah dia . sama sama pabo . Sekarangkan kitaorangkan pbs , lepas tu cikgu bagi pbs , aku kan pandai hahahaha so aku buat dengan penuh kenyakinan nak dapat band berapa ntah . Guna calculator lepas tu cari jalan kira dia macam mana . Kira semuanya dari titik peluh akulah . Dayang macam biasa kejap kejap tengok . hahaha aku dah biasa dengan dia sebab aku pun tiru dia x3 Cikgu bagi 2 kertas , aku dah siapkan kertas pertama tu then aku selitkan dekat buku math aku . Si budak yang elok dipanggil pabo ni ambil dengan suka hati nenek moyang dia je -_- habis konyok kertas aku . Aku cakap jangan tapi dia ambil juga . siot macam bab satu betul -_- aku geram gila time tu . sampai aku malas nak cakap apa apa . Aku diam je . Sedangkan diaorang dua dua kelas atas masa darjah 6 tapi bodoh rupanya . Bodoh dengan adab . Aku memang sakit hati . Tak reti tanya bukan tiru . Tak faham buat cara tak faham okay . 

Kesimpulannya jangan pandai sangat dalam matapelajaran sebab nanti ada orang tiru . kbye . 




← NEWER
OLDER →