Yoeboseyo



I'm Huda {13} Being a hardcore kpop fans since 2009. Beauty , Aces , Love and Angel forever .

entries profile fanfic follow

credz:
hnie | miracle



;u;
Friday 26 April 2013 | 04:33 | 0 letters


Hello and goodbye . lol

Hi and very goodnight . i miss my beast ;_; how long i have to wait for their comeback huh ? dear cube manager , can you arrange it ? i gonna kill you . hahahaha / evil laugh \
Forget about it . okay haritu aku cakap nak buat post pasal flashback kan ? ehek ehek lupa . internet pula buat masalah hmm memang mencabar kesabaran . Disebabkan aku baik so aku sabar . hahahaha aku baik ke ???

Esok kot aku update pasal flashback tu . esok ada merentas desa idc . harap esok hujan ._. senang sikit jimat tenaga okay . Hahahahaha meja aku lawa . hahaha meja sekolah aku memang lawa . oink oink . ada gambar gikwang , beast argghhhhh penuh lah . dah lah meja sekolah /tebalkan muka\ 


Semua muka selenger je .-. apa yang perlu aku cerita ?? hidup aku dengan gikwang macam biasa asyik bergaduh sebab setiap hari aku dapat scandal baru . lol hahahahaha aku rasa nak update fanfic . hahaha kbyeee /wink\



← NEWER
OLDER →